lördag

Hej bloggen. Dags för mig att uppdatera lite känner jag, eller okej isa tjatar. haha.
Igår var jag i skolan och sådär, sen drog jag hem och fixade lite sen runt åtta drog jag hem till thimmy där kvällen och natten spenderades. Vi satt och kollade på idol med hans familj på kvällen, myspys. Sen vaknade vi runt tjugo över åtta(!) haha, ja ni läste rätt. helt sjukt, men dom skulle iväg så vi skulle upp runt nio men thimmy väckte mig lite tidigare. Sen åt vi frukost och sådär, sen redan runt tio satt jag på tåget påväg hem och halv elva va jag hemma. Då somnade jag för jag var så himla trött, sen vaknade jag upp och skulle på Petras dansuppvisning med Lisa, Amanda och Marie. Så vi möttes upp i farsta och kollade på uppvisningen, mucho nice. Sen drog vi till donken och mös lite. Sen åkte alla hemåt, och nu sitter jag här och vet inte hur kvällen ser ut. Känner mig trött, så orkar nog inte dra ut. Så det blir nog hemmakväll, det är en bra film ikväll. 28 dagar heter den, den verkar rolig:) Men som sagt, vi får helt enkelt se vart kvällen tar mig. Thimmy sa att jag var välkommen dit så vi får se. Ha de bra. puss


Film från takida konserten på hovet, filmen skakar dock ganska mycket för jonna grät :) haha
/ erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0