I can't hide the way I'm feeling

You know I'd do anything for you
Stay the night but keep it undercover
I just wanna use your love tonight


Hallå snyggingar! Ligger i sängen och kollar på min neger! Inser att den andra killen är snäppet snyggare. Men vad gör de? Sen är det the mentalist. ohh toppen kväll vill jag lova. Bubben gör som mig och ger upp karriären i Vasalund fotboll. Tragiskt för båda, men som han sa, det finns annat i livet man vill prioritera. Och jag håller med fullt ut. Imorn är det NP i matte A. Great! Hade helt glömt bort det, men de lär väl gå vägen. Jag, Emma och Olle ska sitta i sär rum igen, haha coolt. Hejsvejs! /Isa


Tummen upp för NP imorn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0