160510

Heey there! Igår vart det lite hit och dit, men spillerill när man är med folk man älskar. Något mer negativt som hände igår natt, asså jag vet inte riktigt hur jag ska formulera det. Men det som skedde är inte okej och jag vet inte om jag orkar hålla ut. Just nu behöver jag allt stöd jag kan få för att klara mig ända till hösten då Vampire diaries säsong 2 börjar. Såg avsnitt 22 igår kväll, det sista. Nu har jag inget mer att kolla på, tragiskt. Känns tomt. Inget att längta till. Usch och blä på de.

Åter till dagen. Söndag, vad finns det att göra? Slappa inför en lumpen vecka i skogen. Daaaah kill me. Nej men jag har varit och gymmat, sen har jag faktiskt inte gjort något mer. Ska ta en dusch, käka middag. Kan ju iofs åka och kolla på mitt exlag som spelar match idag vid 8. Äsch nu ska jag tjecka vidare på hockeyn! /Isa

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0