vara eller icke vara

Jag har en tanke. Jag vet inte riktigt om jag har tänk ordentligt. På något sätt saknar jag det, eller rättare sagt dom. Jag vet inte om det försvinner eller om det är något jag kommer ångra om 10 år. De tar kol på mig, jag vet inte vad jag vill eller vad jag ska göra. Mår dåligt över att jag inte vet, eller kan bestämma. För det finns något som drar mig till de, men samtidigt något som håller mig borta. Något jag vet är att jag saknar vissa ruggit mycket, men räcker de? Det bästa tid jag någonsin haft är all den tid jag stått på en fotbolls plan med Sveriges (föredetta) bästa lag. Jag saknar de. Och jag vill ha tillbaka den tiden, men de går inte. Det är inte samma sak längre. Men jag gav upp innan jag ens gav det en chans. .....................

Så här ser jag ut när jag tänker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0